Ivana Paradžiković dobila otkaz na Dodikovoj televiziji!

Datum objave: 03.08.2022   Broj čitanja: 2890
Ivana Paradžiković ostala je bez emisije Lice pravde koja se emitirala na Uni TV nakon što je najavljeno da će medijska kuća reducirati broj zaposlenih u dopisništvu u Zagrebu.
Ivana Paradžiković dobila otkaz na Dodikovoj televiziji!


Najbezbolnije u reduciranju rada je prošla web redakcija Une TV koja zapošljava šestero ljudi i u kojoj nisu dijeljeni otkazi. Najveća sječa zaposlenih dogodila se u Sektoru Programa u kojem je ugašeno 11 radnih mjesta, a od devet novinara ostao je samo jedan. U potpunosti je tako ugašena emisija preko koje se Una TV u pripremi projekta u Hrvatskoj najviše reklamirala - Lice pravde, koju je kratko uređivala Ivana Paradžiković, piše Jutarnji list

Podsjetimo, Una TV najavila je, nakon što su kabelski operateri u Hrvatskoj četvrti put odgodili odluku o emitiranju njezina programa, a neki i poslali odbijenicu, reorganizaciju poslovanja i smanjenje broja zaposlenih u Zagrebu.

Svi zaposleni u zagrebačkom dopisništvu, uključujući i one koji se nalaze na godišnjem odmoru, pozvani su u redakciju na hitan sastanak. Odluka uprave s popisom radnih mjesta koja se ukidaju izvješena je na oglasnoj ploči zagrebačkog dopisništva 25. srpnja uz napomenu da stupa na snagu ovoga tjedna, objavio je u ponedjeljak Jutarnji list.

Iz Une TV su priopćili kako, unatoč velikom rastu gledanosti u regiji i najavljenoj ambicioznoj programskoj shemi od jeseni, njezinu misiju i viziju trenutno nije moguće provesti na hrvatskom tržištu, a glavna prepreka je nemogućnost da program postane dostupan svim gledateljima.

Paradžiković na Unu TV otišla nakon napuštanja Nove TV

Ivana Paradžiković je, podsjetimo, na Unu TV otišlanakon odlaska s Nove TV.

"Što zračiš to privlačiš. Eto, takva vam je moja nova redakcija! Faca do face, majkemi", napisala je uz fotografiju s kolegom Tinom Kovačićem početkom ove godine. Te objave na njezinom Instagramu više nema.

Početkom 2021. godine objavljeno je da Paradžiković napušta Novu TV gdje je vodila i uređivala emisiju Provjereno.

"Ugovor je raskinut sporazumno, na obostrano zadovoljstvo", rekao je tada za Index njezin odvjetnik Saša Pavličić Bekić.


Podsjetimo, Una TV povezuje se s obitelji Dodik, a glavne konce navodno vuče Miloradov sin Igor.

Vaše ime
Komentar
 
Hvala na komentaru.
Vaš komentar će biti pregledan od strane administratora.
    Sva prava pridržana  ©  GRUDE.COM  2007-2022
    Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

    Dizajn i programiranje: AVE-STUDIO